Friday, April 24, 2009

Garnier Fructis Volume Restructure 100% silikoonivaba


Garnier Fructise tooted tekitavad minus alati kõhklusi. Sama puuviljaline lõhn, sama fakt et need mulle üldjuhul ei sobi. Kuid siiski tavalise reklaamiohvrina langesin nende lõksu ja ostsin Garnier Fructis Volume Restructure'i šampooni ja palsami, reklaam lubas ju imelist kohevust ja vabadust parabeenist.
Ma olin küll varem lugenud, et odavad silikoonid on pikapeale juustele kahjulikud, kuid väikse uurimise järel selgus, et parabeen võib tekitada rinnavähki ning pärsib testosterooni tekkimist.
Katsetades oma uusi vidinaid leidsin, et Fructise lõhn ei ole enam nii ebameeldiv, nii pealetükkiv ning šampoon tegi mu pikad, kahjustatud juuksed kriuksuvpuhtaks. Isegi liiga kriuksuvpuhtaks, juuksed tundusid väga kuivad. Šampoon väljaloputatud tuli palsami kord näidata oma võimeid. Ja seda ta tegi, juuksed, mis tundusid enne kuivad, said pehmuse tagasi ning kuivanuna nägid nad välja kohevad ja siidised. Olin üpris üllatunud, kui mu kiharad särasid oma tagasihoidlikus, kuid märkimisväärses kohevuses.

No comments:

Post a Comment